Min oplevelse med Cykelgear.dk

Da jeg handlede ved Cykelgear.dk var leveringstiden meget lang og de svarede ikke på henvendelser.

Jeg forsøgte egentlig at skrive denne anmeldese på Trustpilot, for at dele min oplevelse af at handle på hjemmesiden Cykelgear.dk. Men angivelig er anmeldelsen blevet slettet, hvorfor jeg her også offentliggør min anmeldelse.

Det var en julegave jeg købte på Cykelgear.dk, og jeg bestilte den i god tid den 1. december. Varen var på lager. Derfor forventede jeg egentlig også at modtage den nogle dage efter, men sådan skulle det ikke gå. Den 9. december havde jeg endnu ikke modtaget varen, og af track-and-trace fremgik at det var Cykelgear der ikke havde indleveret varen til transportselskabet endnu.

Den slags kan selvfølgelig ske, så vi skrev til kundeservice ved Cykelgear.dk. Nogle dage senere kunne man på track-and-trace se at varen nu var blevet indleveret, og nogle dage senere kom den. Efterfølgende fik vi en mail hvor jeg blev opfordret til at anmelde på Trustpilot, men jeg fik aldrig svar på henvendelsen til deres kundeservice.

Derfor valgte jeg også at give en dårlig anmeldelse, fordi både det at leveringstiden er lang og at man ikke får svar på henvendelser er forhold der gør jeg ikke vil handle der igen, og jeg ikke vil anbefale andre at gøre det. Cykelgear bryder sig måske ikke om dårlige anmeldelser, men formålet med Trustpilot er vel netop at dele oplevelser, både de gode og de dårlige. Jeg blev så overrasket da anmeldelsen efterfølgende tilsyneladende var blevet fjernet fra Trustpilot. Jeg forsøger aktuelt at komme i dialog med Trustpilot ift. at afklare hvad baggrunden er om om afgørelsen kan ankes.

Tilføjelse: Cykelgear har nu endelig svaret på anmeldelsen, og for en god ordens skyld bringer jeg lige deres svar her.

Tak for din anmeldelse.

Det er korrekt, at din pakke har været længere tid undervejs. Der går 12 dage, før den bliver registreret ved Bring og leveret dagen efter.

Jeg har været i dialog med Bring vedrørende din pakke, da den blev afhentet fra os den 1. december. Den kørte rundt i deres system indtil det første scan, uden nogen scanning. Det første scan får den også på en anden terminal end den, hvor vores pakker bliver kørt hen. Dette er på ingen måde godt nok, og vi er klart ved at dykke yderligere ned i det for at sikre, at det ikke sker igen.

Kan vi på nogen måde rette op på oplevelsen med vores service og leveringstid? Så vil jeg gerne finde en løsning med dig.”

5 1 vote
Article Rating

Andreas Andersen

Forfatter og grundlægger af IT-blogger.dk, der har blogget om IT-emner siden 2012. Findes på Mastodon på @aphandersen@ansico.dk

You may also like...

Abonner
Giv besked ved
guest

2 Comments
mest stemt på
nyeste ældste
Inline Feedbacks
View all comments

@andreas
Jeg har kun gode erfaringer med dem. Tror kun, det er sket en gang, at jeg har ventet mere end én dag på min leverance

Måske det så er juletravlhed. Det ville også være okay, hvis de så besvarede ens henvendelser. Om ikke andet så forsinket.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x