ILVA leverer ikke varer, holder ikke hvad de lover og har dårlig service

Her kan du læse min oplevelse af bestilling af to børnesenge hos ILVA. Anmeldelsen blev oprindeligt delt på Trustpilot, men jeg har også valgt at dele den her.

Jeg bestile to børnesenge for to måneder siden som jeg betalte på forskud. Jeg fik at vide at leveringstiden var to uger og ifølge købsaftalen ville jeg blive kontaktet såfremt leveringsdatoen ikke kunne overholdes.

Da de to uger var gået hørte jeg intet. Jeg ringede ind og fik så at vide at de var forsinket tre uger. Baggrunden skulle være at de havde fået nyt IT-system og skulle have flyttet deres lager.

Da de tre uger var gået, hørte jeg stadig intet. Jeg ringede nu ind igen, og fik så igen at vide at leveringen var forsinket tre uger – ja tre uger var faktisk worst case. Baggrunden var stadig flytning af lager.

Da de tre uger var gået igen, hørte jeg igen intet. Jeg ringede ind for at spørge hvorfor jeg ikke var blevet kontaktet. Jeg fik at vide at det var da klart at så måtte det jo være fordi den igen var forsinket. Servicemedarbejderen tjekkede faktisk ikke engang – for det viste sig senere at den ene seng var på lager.

Da jeg nu har mistet tilliden til ILVA gik jeg ind og forlangte pengene retur og annullerede ordren.

– Jeg synes deres undskyldning om flytning af lager er uacceptabelt. Hvis et IT-system gør at de ikke får leveret varer i mere end 2 måneder, så er de nødt til at enten stoppe med at sælge varer eller informere om den forlængede leveringstid, hvilket de ikke gør.
– Det er uacceptabelt at de ikke henvender sig til kunderne hvis deres varer er blevet forsinket. De har jo trods alt betalt på forhånd.
– Det er uacceptabelt at de ikke tjekker lagerstatus når kunderne ringer ind for at høre om deres varer er kommet på lager.
– Hvis en forretning har problemer med levering, skal de gøre noget ved det. Man kan ikke bare forvente at kunderne agerer kassekredit for ILVA.

Mest af alt virker det som om ILVA er ved at gå konkurs. Jeg vil opfordre alle der har forudbetalt for levering at kræve deres ordre annulleret og pengene retur inden pengene er tabt!

0 0 votes
Article Rating

Andreas Andersen

Forfatter og grundlægger af IT-blogger.dk, der har blogget om IT-emner siden 2012. Findes på Mastodon på @aphandersen@ansico.dk

Abonner
Giv besked ved
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x